Τρίτη 24 Μαρτίου 2009

Για σένα...







Θάνατος είναι η μοναξιά των ανθρώπων που αγαπήθηκαν,



η καταχνιά που τους τυλίγει και που καμιά



τρυφερή λέξη δεν μπορεί να την διαπεράσει.



Θάνατος είναι ο πόνος και η απόγνωση



μέσα στις ίδιες εκείνες λέξεις που ήταν η μέθη της ευτυχίας.



Θάνατος είναι τα δάκρυα που



αναβλύζουν στο άκουσμα μιας



λέξης που σήμαινε αγάπη.






Joe Bousquet






Για σένα, γιατί επιτέλους σε κατάλαβα. Και σε αγαπώ που μου τα έδειξες αυτά, έστω και αργά. Θέλω τώρα πια κι εγώ να ξεχάσω ότι με πληγώνει. Όχι να ΣΕ ξεχάσω, μόνο να ξεχάσω ΟΛΑ αυτά που μου φέρνουν λυγμούς και κόμπους κάθε φορά που ΣΕ θυμάμαι, που θυμάμαι λέξεις που σήμαιναν την αγάπη μας. Να ΣΕ ξορκίσω. Και να φτιάξω καινούριες λέξεις αγάπης για τον εαυτό μου πρώτα.


Κι αυτή είναι η σφραγίδα μου.


Για μένα είναι τελικά, όχι για σένα.